ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، مسئولیت‌های زیادی برعهده دارد؛ با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد پشتیبانی از مشتریان تسلا در توییتر قرار نیست از‌این‌پس یکی از این مسئولیت‌ها باشد. بر‌اساس گزارش خبرگزاری انگجت،‌ تسلا به‌تازگی فرایند استخدام نیروهای دورکار جدیدی را آغاز کرده است. این نیروهای جدید وظایف مشخصی برعهده دارند که یکی از آن‌ها مدیریت شکایاتی است که مردم در توییتر خطاب به ایلان ماسک مطرح می‌کنند.

یکی از مسئولیت‌های متخصص پشتیبانی واحد انرژی تسلا موسوم ‌به Tesla Energy، رفع گلایه‌مندی‌ها یا انتقال آن‌ها به مدیران خود است. همچنین بر‌اساس متن فراخوان شغلی، این افراد باید به اختلافاتی در شبکه‌های اجتماعی رسیدگی کنند که مبتنی‌بر تفکر انتقادی هستند و مستقیما مدیرعامل تسلا را خطاب قرار می‌دهند.

سال گذشته، تسلا تصمیم گرفت بخش روابط‌عمومی را کنار بگذارد و بر‌اساس جزئیات اعلام‌شده در بخش توضیحات فراخوان شغلی جدید، متخصصان پشتیبانی اکنون خط‌مقدم و چهره‌ی برند تسلا محسوب می‌شوند.

2021 بررسی داخلی بیوک Envision Avenir: شکستن کلیشه ها

ورود طولانی مدت: 2021 ولوو XC40 T5 R-Design AWD

حضور جدی مایکروسافت در صنعت خودرو خودران با قرارداد کروز

تسلا ,توییتر ,بر‌اساس ,خطاب ,پشتیبانی ,یکی ,در توییتر ,یکی از ,به ایلان ,خطاب به ,ایلان ماسک

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات در تلگرام قیمت پاور ال ای دی ساخت لوازم الکتریکی اتوبار و باربری قرچک - 09300929126 دانلود سریال the flash با لینک مستقیم ارز دیجیتال امیر قره چاهی دیجیتال مارکتینگ درمان بلاگ iranautomaticdoor